post

Kako tudi pozimi obdržati kondicijo?

Najbolj zagreti športniki vam bodo povedali, da se za vadbo vedno najde prostor in čas, ne glede na to, kako težki so pogoji. Če ste mnenja, da pozimi ne morete teči, ker je zunaj mrzlo, pomislite znova – dokler ni krepko pod ničlo, je šport zunaj še vedno mogoč, saj vas takšne temperature običajno ne motijo, če se odločite za smučanje ali tek na smučeh. Zakaj bi bilo torej premrzlo za navaden tek, hitro hojo ali kolesarjenje? Potrebno je le poskrbeti za primerna oblačila. Edini izgovor, da ne greste ven, je tako poledica, ki je nevarna in lahko vodi v poškodbe.

Tek po snegu

Če se pozimi rekreiramo zunaj, se toplo oblecimo.

Najboljši način, da pozimi obdržite kondicijo, je torej ta, da tudi v hladnejših mesecih še vedno tečete ali kolesarite, ali pa se lotite intenzivnih zimskih športov, na primer teka na smučeh. Če vam zima niti malo ne prija, pa imate seveda na voljo cel kup drugih rešitev.

Zimska vadba na toplem

Najbolj enostavno je kondicijo preko zime obdržati tako, da svojo zunanjo vadbo zamenjate s trenažerjem. Če vas to ne dolgočasi, lahko tečete na tekalni stezi, kolesarjenje zunaj pa odlično nadomešča spinning v dvorani. Poleg tega imate za kondicijo na voljo tudi trenažer za simulacijo veslanja, ki je po mnenju marsikoga najboljša notranja naprava za aerobno vadbo, pri kateri sodeluje celotno telo. Ženske se namesto napornega veslanja pogosto raje odločajo za simulatorje hoje po stopnicah in eliptične trenažerje, ki posnemajo gibanje pri teku na smučeh.

Eliptični trenažer

Pozimi marsikdo prisega na eliptični trenažer oz. orbitrek.

Sicer pa vam za ohranjanje kondicije pozimi ni potrebno v fitnes studio, pa tudi dragih naprav za domačo uporabo ne potrebujete. Tek po stopnicah je mogoč kar doma, prav tako pa vam lahko pridejo prav dobre stare »vojaške« vaje – različni poskoki in različne vrste teka na mestu, za katere sploh ne potrebujete ne pripomočkov ne veliko prostora, a boste gotovo že po petnajstih minutah povsem preznojeni. Poleg tega se lahko odločite še za klasično »boksarsko« vadbo, torej za poskakovanje s kolebnico, pa boste pomlad dočakali tako fit, da boste celo še bolj vzdržljivi kot jeseni.

Kaj pa, če bi pozimi »presekali« rutino in se lotili nečesa povsem novega?

Predvsem ženske se v hladnem delu leta rade odločijo za skupinsko vadbo ob glasbi, ki kombinira sodoben ples in aerobiko, včasih pa še kakšne druge športe. Sicer pa vam je na voljo še šport, ki velja za visoko intenzivnega, zahtevnega, in predvsem dobrega za celo telo, s katerim pa se pogosto spopadamo zgolj poleti: plavanje. Poiščite bazen, kjer je mogoče neovirano rekreativno plavanje in si eno uro nabirajte dolžine, pa boste naredili za svojo kondicijo izjemno veliko. Da o tem, kako se lahko plavanje marsikje odlično dopolnjuje tudi s savno in masažo, niti ne govorimo.

Plavanje

S plavanjem poskrbimo za razgibanje celotnega telesa.

Tako kot plavanja, se v zaprtih oziroma pokritih prostorih lahko lotimo tudi drugih športov, na primer športov z loparjem. Tenis, skvoš, badminton in speedminton (hitrostni badminton) veljajo za zelo intenzivne aerobne aktivnosti. Naslednja možnost pa so seveda skupinski športi z žogo: košarka, rokomet, odbojka, futsal (dvoranski mali nogomet) …

Kondicija, moč in nove priložnosti

Če ste se celo toplo sezono posvečali vzdrževanju kondicije z aerobnim športom in bi radi pozimi morda raje pridobili na moči, poleg tega pa se še seznanili s kakšno novo aktivnostjo, potem je hladni del leta potrebno izkoristiti za novosti. Ste vedeli, da imamo v Sloveniji kar nekaj športnih dvoran, ki imajo plezalno steno? Zakaj se ne bi preizkusili v športnem plezanju?

Plezalna stena

Ste dovolj pogumni, da se preizkusite v dvoranskem plezanju?

Imate radi mlade športe? Poskusite s speedmintonom, v katerem imamo v Sloveniji kar nekaj svetovnih prvakov. So vam všeč urbani športi? Lotite se vadbe na drogu in spomladi boste lahko zasijali v parku z orodji, namenjenimi ulični vadbi. Poiščite torej kaj novega, kar vam bo dalo motivacijo za delo tudi pozimi in vam pomagalo postaviti nove cilje.

Deli s prijatelji...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja