post

Trije nasveti za uspešno hujšanje

Ko se bliža poletni čas, veliko ljudi začne razmišljati o tem, kako naj do prvega dopusta na morju izgubijo vsaj nekaj kilogramov. Na razpolago imajo sicer kar nekaj časa, toda zavedajo se, da čas beži in da odprava kilogramov ni tako zelo enostavna, kot se morda komu zdi.

Verjeno ste se v enaki situaciji znašli tudi sami in še ne veste, kako bi se lotili hujšanja, s katerim se ubadate malodane že celo življenje. Toda v resnici je stvar dokaj preprosta. Potrebna sta le prava motivacija in cilj, vzporedno z njima pa seveda tudi doslednost, ki je običajno najtežji oreh.

Verjeti morate, da vam lahko uspe in da se boste poleti pokazali v svojih najbolj priljubljenih kopalkah. Pri dosegi cilja vam bodo pomagali trije nasveti za hujšanje, ki vam jih predstavljamo v današnjem prispevku. Če se jih pridno boste držali, boste zagotovo izgubili vsaj nekaj kilogramov.

1. Pravilna kombinacija hrane

Ljudje, ki se odločijo izgubiti kilograme s pomočjo ustrezne prehrane, lahko zelo hitro shujšajo. Ponavadi njihov na novo sestavljeni jedilnik vsebuje veliko beljakovin in zelenjave. Tovrstna kombinacija je najboljša, tudi če ne hujšamo.

Zdrava solata

Zeleno solata s paradižnikom, olivami, jajcem, piščancem in olivnim oljem.

Če boste torej kar nekaj časa uživali samo beljakovine, na primer meso, jajca, ribe in podobno, poleg tega pa še svežo zelenjavo, na primer zeleno solato, se vam bo že kmalu zazdelo, da vam do poletja lahko uspe izgubiti še več kilogramov, kot ste sprva pričakovali.

2. Gibanje, gibanje in še enkrat gibanje

Pogosto ne pomaga niti prava kombinacija hrane, če pri intenzivnem hujšanju ne vključite tudi gibanja. Če vam tek ne odgovarja, vam priporočamo, da se vsaj nekajkrat na teden odpravite na nekoliko daljši sprehod v naravo. In še to: v času hujšanja uporabljajte samo stopnice in ne dvigal.

3. Odpovejte se sladicam in sladkim pijačam

V času hujšanja črtajte iz jedilnika vse, kar sodi pod kategorijo sladko. Pri tem mislimo tudi na pijače, ki na videz ne delujejo prav nič redilne. Raje pijte samo vodo, nesladkan čaj in kavo.

post

Naj s hujšanjem počakam do pomladi?

Pomlad je tisti letni čas, ko je hujšanje najbolj aktualno. Bliža se namreč poletje in sezona kratkih oblačil ter kopalk, v katerih želimo biti kar se da privlačni in vitki. A stara pesem, ki pravi: »Zakaj čakala bi na maj?« velja tudi za hujšanje. Oziroma, če povemo drugače: ne odlašajte na jutri, kar lahko naredite že danes.

Zakaj je zimsko hujšanje drugačno?

Hujšanje pozimi ima tako svoje prednosti kot pomanjkljivosti. Zagotovo velja, da smo v tem letnem času precej omejeni z gibanjem na prostem, saj nam mraz in led ne omogočata, da bi pričeli teči. Namesto tega se moramo posvetiti telovadbi, s katero se lahko ukvarjamo doma, v telovadnici ali fitnes centru. To ni nujno slabost. Pozimi so centri za vadbe najbolj obiskani, kar pomeni, da boste imeli tudi najboljšo družbo in s tem največ motivacije za redno gibanje.

Mislite, da so nizke temperature zgolj nadloga? Pravzaprav ni povsem tako. Pozimi lahko porabljamo energijo oziroma kalorije že s tem, da gremo na mraz. Velja se torej obleči in iti ven, kajti ko nas bo zeblo, se bo telo pošteno potrudilo, da se ogreje, s tem pa porabljalo veliko energije, ne da bi morali početi kaj posebnega. Tudi vsak napor ob nizkih temperaturah, pa četudi greste zgolj na sprehod, se bo pokazal z večjo porabo kalorij kot poleti, saj je telo prisiljeno v težje delo. Srčni utrip se nam takoj poviša in hitro postanemo zadihani.

Sprehod pozimi

Z rednimi zimskimi sprehodi boste na dobri poti k odpravi odvečnih kilogramov.

Pozimi nekateri ne marajo hujšati zaradi hrane. Poleti je namreč enostavno zmanjšati vnos kalorij tako, da zobamo jagode, grizemo paradižnik in druga okusna ter lahka sezonska živila. Pozimi telo običajno zahteva jedi, ki nas bolj ogrejejo in imajo več maščobe, zato hitreje uživamo »težko« hrano. Vendar pa je prav pozimi na voljo nekaj izjemnih živil, ki so zdrava in odlična za hujšanje, na primer kislo zelje!

Pomlad hitro mine …

Če načrtujete hujšanje spomladi, je tu še en razlog, da si premislite. Kljub temu, da pomlad traja tri mesece, se pravo toplo vreme prične šele maja, marsikdo pa gre že junija na morje. Pomlad se kar naenkrat zdi kratka.

Kaj pa programi, ki zagotavljajo, da boste vitki in fit v šestih tednih? No, saj veste, da lahko v šestih tednih z veliko dela ter odrekanja izgubite do 5 kilogramov, ne morete pa pričakovati, da boste imeli v takšnem času povsem raven in mišičast trebuh, vitke noge, čvrsto zadnjico … Pričnite torej že danes!