post

Pilates – učinkovita vadba za nosečnice

Nosečnost je čas velikega pričakovanja in veselja, a včasih je to lahko težko obdobje. V tem času se namreč v ženskem telesu dogajajo številne spremembe, ki lahko vodijo tudi do bolečin in neugodja. To se še posebej občuti na področju hrbta, medenice in trebuha. Poleg tega lahko pride tudi do spremembe telesne drže in inkontinence. A ni vam potrebno le potiho trpeti: obstajajo namreč različne vaje, ki učinkovito blažijo težave v nosečnosti. Takšne vaje ponuja prav pilates za nosečnice, ki ima na žensko telo številne blagodejne učinke.

Pilates je specifična oblika telesne vadbe, pri kateri mišice trupa aktivno sodelujejo pri izboljšanju moči, gibljivosti in pravilne drže. Pilates krepi mišice celega telesa ter jim daje tonus in zagotavlja gibljivost in ravnovesje – pomaga ustvariti lepo oblikovano telo. Pri vadbi je pomembno dihanje, osredotočanje na telesno jedro ter kontrola gibanja.

Kakšne prednosti ima pilates za nosečnice?

1. Nauči vas, kako potiskati pri porodu. Pilates vas nauči, kako stiskati svoje globlje ležeče abdominalne mišice, kar vam bo še posebej koristilo prav pri porodu. S posebnimi vajami boste te mišice okrepili, tako da v porodni sobi ne boste imeli prav nobenih težav.

2. Pomaga vam blažiti bolečine v hrbtu. Te nadležne bolečine so poznane prav vsaki nosečnici. S pilates vajami okrepite različne mišice v telesu, seveda tudi trebušne in hrbtne mišice, zaradi česar boste tekom nosečnosti občutili manj bolečin.

Pilates za nosečnice

Pilates za nosečnice je odličen za krepitev trebušnih in hrbtnih mišic.

3. Preprečuje bolečine v medenici. Bolečine v hrbtu zagotovo niso edine, s katerimi se srečujejo nosečnice. Pogosto prihaja tudi do bolečin v medenici. S pilates vajami boste to nadlogo lahko učinkovito odpravile.

4. Pomaga pri hitrejšem okrevanju po porodu. Rojstvo je neverjetna izkušnja, pri kateri je telo še prav posebej obremenjeno. Ne glede na to, ali boste rodili po naravni poti ali s carskim rezom, po porodu boste potrebovali določen čas, da okrevate. S pilates vajami okrepite različne mišice v telesu, zaradi česar ne boste le lažje »prenašali« nosečnosti, ampak si boste po porodu tudi hitreje opomogli.

Pričnite s pilatesom za nosečnice

S pilates vajami za nosečnice bodoča mamica učinkovito preprečuje in odpravlja bolečine v križu, ohranja pravilno telesno držo, prav tako pa izboljša ravnotežje ter koordinacijo gibanja. Kot smo videli, pilates vaje posebno pozornost namenijo prav mišicam medeničnega in trebušnega področja, ki so med nosečnostjo najbolj obremenjene. A pri tem niso zanemarjene tudi ostale mišice v telesu. Pilates je res popolna vadba za celo telo!

Če ste zainteresirani za pilates v predporodnem obdobju, vam priporočamo, da si poiščete strokovno usposobljenega inštruktorja, ki vam bo pokazal, kako se vaje pravilno izvajajo. Želimo vam uspešno vadbo in hiter porod!

Deli s prijatelji...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin