post

Učinkovito povečanje fizične moči s kreatinom

Pri oblikovanju telesa se velikokrat želimo poslužiti bližnjic. Rezultati tega so sicer morda opazni kmalu, vendar niso dolgotrajni niti zdravi. Najbolj učinkovito utrjevanje telesa je kombinacija vsakodnevne fizične aktivnosti, zdrave in uravnotežene prehrane ter vnosa kreatina oziroma aminokislin za izgubo maščobe in zdrav vir energije.

Idealna kombinacija za lepo in zdravo telo

Vsakodnevna rekreacija, uravnotežena prehrana in skrbno izbrana prehranska dopolnila nudijo odlične in optimalne rezultate že v zelo kratkem času. Ta vrsta utrjevanja telesa je idealna za vse posameznike, ki želijo znižati telesno težo, pridobiti mišično maso in hkrati pridobiti kondicijo. Prehransko dopolnilo kreatin monohidrat veže nase vodo, oblikuje in utrdi mišice ter odpravlja nadležno zalogo maščob. Kreatin se sicer nahaja tudi v mesu, sadju in zelenjavi, vendar v prenizki koncentraciji. Pomembno torej je, da ga vnesete v telo v obliki prehranskega dopolnila.

Vpliv na telo in pridobivanje mišične mase

Kreatin monohidratKreatin monohidrat na telo deluje na tri načine, in sicer pripomore k pridobivanju mišične mase, deluje kot skladišče energije ter pripomore k hitrejši sintezi beljakovin. Pridobivanje mišične mase poteka tako, da aminokisline nase vežejo vodo, kar mišice naredi bolj polne in večje. Kot skladišče energije deluje v smislu, da telesu da dovolj energije, da ne začne s proizvajanjem mlečne kisline. Slednja je vzrok za boleče mišice po vadbi. S sintezo beljakovin pa se poveča mišična opravilnost. Vaše mišice in sklepi bodo lažje prenašali težje fizične napore.

Vsakodnevne potrebe in doziranje

Količina monohidrata je odvisna od količine mišic v telesu. V kolikor imate manj mišic, potem potrebujete večji vnos na začetku, da telo dobi dovolj zaloge. Sčasoma boste lahko brez skrbi zmanjšali količino dnevnega vnosa. Na začetku dnevno zaužijte med 30 do 40 gramov, ki jih razdelite na več manjših odmerkov. Po približno enem do dveh tednih boste postopoma začeli zmanjševati in sčasoma začeli uživati le 5 do 10 gramov dnevno.

Deli s prijatelji...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja